onsdag 17 november 2010

Bidrag till Just Magnolia Challenge Blog!

Idag har jag gjort ett kort till Just Magnolia Challenge Blog. Jag använde papper från Basic Grey Kioshi och satte söta Tilda i en oval från Spellbinders. Min senaste och jag tycker den är så fin. Blommorna har jag gjort själv, förutom dekorationsbären som är köpta.
Today I have made a card for Just Magnolia Challenge Blog. I used papers from Basic Grey Kioshi and pretty Tilda i sitting in a die from Spellbinders. I have made the flowers myself.

4 kommentarer:

Elisabet sa...

Men, vilka snygga blommor!!
Och hela kortet, förstås :)
Som vanligt lika fint färglagt och snyggt dekorerat.

Jane sa...

This is beautiful! lovely colours and gorgeous flowers! Thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

Petra sa...

Jättefint kort, helt i min smak. Fina blommor och du har färglagt Tilda jättefint.
Kram

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er